Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är alltid farligt att halka omkull, gravid eller inte.Nu är det gräsligt halt ute och man halkar i vartannat steg. Är gravid i v 35 och gå ute nu är fasen inte roligt. Är det farligt på något sätt om man halkar ikull ute nu?
Jo det är sant, men tänkte mest på om det är farligt för barnet om jag halkarDet är alltid farligt att halka omkull, gravid eller inte.
Jag var höggravid förra vintern men var mest orolig över fogarna ifall jag skulle halkat, upplevde att barnet låg rätt skyddat + har mig veterligen aldrig trillat med magen först de gånger jag faktiskt halkat omkull, utan brukar landa på rumpan.Nu är det gräsligt halt ute och man halkar i vartannat steg. Är gravid i v 35 och gå ute nu är fasen inte roligt. Är det farligt på något sätt om man halkar ikull ute nu?
Nu är det gräsligt halt ute och man halkar i vartannat steg. Är gravid i v 35 och gå ute nu är fasen inte roligt. Är det farligt på något sätt om man halkar ikull ute nu?