Är det BRA?

T

Tican

Hoppade med min kanin idag. Hon svischade över ett hinder på 35 cm och 60 långt, ett 25 högt å 85 långt, lätt. Är det bra? Hon hoppade jättefint å stort, inge problem. Å skuttar på ordentligt mellan hindren.

Kan det klassas som en begåvad kanin?

Eller begåvad.. :smirk: Jaja. :p

Det mräker du själv på kaninen.
Vad jag tycker är bra är en kanin som har "hopphuvud", reagerar på olika typer av hinder och tacklar dem olika för att klara dem, att kaninen har viljan att vilja hoppa dem felfritt!

Det lät som om hon gillar att hoppa!
Min pojke avskyr att hoppa hinder, men hoppar gärna upp på sängen för att sova......så hoppa kan han (när han vill)

Jaa.. :love:

Men numera omdöpt till Marilyn Monroe. Det enda som blev godkänt av min syster som ägde henne innan. Haha. :rofl:

jag lovar det märker du, min kanin älskar att hoppa å blir helt tokig när man tar fram hinderna...

Ja, det är väl bra det syns ju på henne att hon tycker att det är ap-skoj:banana:.. Så det är väl bra. Har du hittat några tävlingar, ska du tävla i Åkeshov??:confused:

Jaa..! Iofs! :) Tränade på några små rättuppståenden igår, det gick bra. Hon hoppade 25 cm med bara stegen. :) Fraaaamsteg. :)

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 968
Senast: zarmino
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 164
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 181
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 456
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar