Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan jag ju tycka är en annan sak, och något sådant skulle jag också göra om det behövdes!Jag har passerat 50 och inser att jag måste göra något åt mina ögonlock som hänger så pass att de påverkar synen. Men det är inte för att se bättre ut utan för att se bättre ut
Det tycker jag också!Det kan jag ju tycka är en annan sak, och något sådant skulle jag också göra om det behövdes!
Nej, jag som 43-åring har inte gjort något sånt. Jag känner absolut många som opererat sig eller har fillers tex. Tycker det är rätt vanligt i vissa kretsar. Många har ju gjort operationer/fillers etc som inte är uppenbara för andra direkt. I vissa kretsar känns det mer ovanligt att inte gjort ngt än tvärtom. Men tycker ändå det finns en hel del som inte har gjort något sånt. I en del kretsar är det tvärtom ingen eller ovanligt att någon gjort något.Börjar känna mig ensam om att inte ha gjort någon skönhetsoperation eller gjort någon form av injektioner. Närmar mig fyrtio och börjar känna mig ensam om att åldras eller är det bara fyrtioårskrisen som talar?
Vi kör en omröstning
Jag är 52, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra något skönhetsingrepp. Det finns bättre sätt att används sina pengar!
Botox och fillers är ungefär lika vardagligt som resor till Mars för min del. Så nä, det är inte anledningen.Jag funderar på var alla som röstat nej räknar in Botox och Fillers? Tycker inte det är helt ovanligt att man sorterar det som något vardagligt och att skönhetsingrepp måste innefatta att lägga sig under kniven under narkos, typ.
Jag är inte alls främmande för att göra något ingrepp, men har ingen direkt lust eller önskan. Lägger dock gärna tid och pengar på att försöka hålla ett ungdomligt utseende genom att vårda hyn så länge som möjligt. Skulle nog kunna tänka mig att åtgärda ögonlock någon gång framöver, men det är ingenting jag underhåller tankarna på så väldigt aktivt.
Nej jag håller helt med dig, men jag tycker det är en ökande skara människor som tycker att det inte är konstigare än att ta en vitamintablett, ungefär.Botox och fillers är ungefär lika vardagligt som resor till Mars för min del. Så nä, det är inte anledningen.
Snarare än medicinska ingrepp så lägger folk i min värld pengar på träning och kost om de vill hålla sig ungdomliga.