Är den här selen bra?

V

Viktori-a

Är selen "Bröstsele Economic" som finns hos driveout en bra sele för shettis?

Sv: Är den här selen bra?

Oj det hade jag inte tänkt på, att man kunde söka. Tack!

Sv: Är den här selen bra?

Tråden börjar ju bli lite gammal nu, men jag svarar ändå =)

Jag var på driveout för att köpa zilco selen till shettis, men blev istället uppmanad av personalen att köpa economic då han tyckte att den hade ett bättre däckel. Zilco selen såg faktiskt väldigt klen ut i verkligeheten. Fördelen var väl att den har svängd brösta, men isf rekomenderade de att köpa den separat.

Jag har kört med economic selen i ett år nu, och tycker den funkar kanon. Hade viljat ha en bredare baksele däremot, men i övrigt helt OK. Den har hållt fint dessutom, inget sprucket läder eller spruckna sömmar än så länge..

Liknande trådar

Utrustning På en sele finns spänne för själva gjorden och ett spänne som går under hästens mage som sitter fast i bröstan. Undrar hur hårt man...
Svar
11
· Visningar
529
Senast: Efwa
·
Foder & Strö Ger våra hästar mineral kraft för högpresterande hästar. Brukar ge orginal. Men fanns inte inne i foderbutiken sist.. Två av hästarna...
Svar
3
· Visningar
411
Senast: skiesabove
·
Övr. Hund Vart hittar man bra regnoveraller till hund med öppning på ryggen? Skall vara bra skydd under buken. Med hål för sele. Ej fodrat...
Svar
4
· Visningar
361
Senast: Motacilla
·
Utrustning Vet någon hur hööks fairfield sele är i storlek ska ha den till en shettis men undrar lite om shetland blir tillräckligt stor och hur...
Svar
9
· Visningar
886
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix