Är den här ponnyn tjock?

B

Belleriet

29104100.jpg

29104101.jpg

Ja? Nej?
18åring. Ser han fräsch/ofräsch ut för sin ålder?

Sv: Är den här ponnyn tjock?

Jag tycker att det är svårt att se eftersom bilderna inte är tagna rakt från sidan. Man om man bara kollar på dessa bilderna tycker jag att den ser rund ut. Ska tilläggas att jag inte är någon expert.

jag tycker han är fin. Det syns ju att han tar upp näringen fint i maten. :)

Nej, den ser inte tjock ut, den ser ut som en ponny i övre medelåldern i lätt arbete ska se ut. Lite rund om magen, men det är snarast för att den har mat i den.

Nej jag tycker den ser lagom ut, kanske lite otränad men inte tjock. söt :)

Tycker den ser rund och fin ut, definitivt inte fet. Det lilla extra hull den bär på (kanske, svårt att säga utan att känna över revbenen) försvinner ju atuomatiskt när det inte längre är gräs i hagen att äta på. Tycer inte du behöver göra nåt alls, utan den ser frisk och sund ut. :)

Ser frisk och fräsch ut. Som ngn skrev tidigare! Alldeles lagom tycker jag.

Tycker den ser jätte fin ut. En gammal ponny behöver inte vara smal och supertränad. Så länge han inte är tjock (vilket han inte ser ut att vara)

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 351
Senast: Stergo
·
Hundavel & Ras Hur stor blev er tik? Hur många valpar blev det? Vi har en labradortik som är i dygn 47 idag, jag känner fosterrörelser när man håller...
Svar
10
· Visningar
1 854
Senast: tanten
·
Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 066
Senast: Twirro
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Trigger varning till dom som tycker allt om vikt och hur man ser ut och sånt är triggande. Men en sak som jag får psyk bryt på är att...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 743
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar