Är de riktiga värkar eller förvärkar

Sv: Är de riktiga värkar eller förvärkar

Vaddå desperat? Jag har hunnit med MÅNGA färdknäppar innan mina förlossningar beslutat sig för att starta (gått över 8 resp 12 dagar) men det är ju en av de positiva sakerna med att gå över tiden. ;)
Mer färdknäppar åt folket!!! :D

ja det hade inte varit fel men gubben min bara VÄGRAR ställa upp ju :eek:

hur man än försöker så får man bara kalla handen minsann

Jag säger som jag alltid brukar: PIZZA!
Har funkat för alla jag känner, inklusive mig själv :p

Men du menar att sperman stimulerar livmodertappen väl? Så inte det är penisen som ska göra det. :eek:

ja det hade inte varit fel men gubben min bara VÄGRAR ställa upp ju :eek:

hur man än försöker så får man bara kalla handen minsann

Tur att min gubbe inte är likadan, han ställer glatt upp ;)

Ajda:
Japp, det är ett ämne i sädesvätskan som sägs bidra till att mjuka upp livmodertappen

Mer färdknäppar åt folket!!! :D

Tänk om man fick det, Rasmus låg så långt ner redan 2 veckor innan han kom ut att där tänkte inte sambon stoppa in nått. Jag trodde honom inte och kände efter å de gick ju nästan att ta tag runt huvudet!
Inte konstigt att han kom ut så fort ;)

Tänk om man fick det, Rasmus låg så långt ner redan 2 veckor innan han kom ut att där tänkte inte sambon stoppa in nått. Jag trodde honom inte och kände efter å de gick ju nästan att ta tag runt huvudet!

Det där kändes inte bra. Min kommer alltså vara kvar i magen för evigt. :eek:

Oroa dej inte, min låg fortfarande vid revbenen och flöt när mitt vatten gick, sen sögs han ut fortare än kvickt! :D

Har inget hänt än?

Har du inte ens en liten förvärk. Känner du inget i ljumskarna. Jag har jätteont i ljumskarna idag, kan knappt stå eller gå när jag suttit ner. Har små värkar men inget som gör ont. Håller tummarna för att du kommer igång snart.

Jag kände faktiskt ingenting först 2 timmar innan han var ute! Jag sov i princip igenom hela början på förlossningen.

Ont i ljumskanrna får jag ju ibland, men det är nog pga foglossning isåfall. För det är ingen värk, utan jag får det om jag sprungit :angel: (återigen, jag är desperat).

Annars har jag bara helt smärtfria :mad: sammandragningar. Dom har jag ganska ofta, men min barnmorska sa "att dom föder du inga barn på".

Min bm trodde ja skulle ha en liten inom 1 vecka, max två. Proppen har gått eller är på väg i små etapper. Hon trodde ja hadde börjat öppna mig också men kom inte riktigt åt. Men vi får hoppas du får före mig :)

Oroa dej inte, min låg fortfarande vid revbenen och flöt när mitt vatten gick, sen sögs han ut fortare än kvickt! :D

Samma här, Emil hade ju inte heller fixerat sig och lågt högt upp då vattnet gick. Fick ändå en snabb och lättsam förlossning.:bump:

Ja bm kunde knappt känna huvet när vi kom in på bb, där var så mycket vatten emellan! Fast gynekologen som kollat mej dagen innan (en uråldrig man med bara ett öga, det sägs att hustrun slagit honom i skallen med en stekpanna så det andra åkte ur :D) sa att det inte var några problem, när vattnet gick skulle barnet åka rätt ner på plats. Lite som när man drar ut en propp ur badkaret!

Kände också huvudet några veckor före BF med andra barnet (som ju dessutom inte kunde passa tiden utan kom 12 dagar efter BF), men det stoppade inte oss... Man kan ju inte vara utan sex hur länge som helst. :D;)

Proppen verkar sitta kvar här. Jag har inte märkt av något slemmigt segt än iallafall. :mad:

De kanske bytte bf datum på oss, så ja skulle haft häromdan och du får den 1 september.

Jag får nog före dig endå. mitt vatten har gått. Shit är supernervös nu ju.

Tack de kan behövas. är supernervös. skakar som ett asplöv.

Liknande trådar

Gravid - 1år Nu är jag lite pirrig i magen... Jag och min sambo vill gärna ha barn och har tänkt oss en knodd som nästa år, vi har dock inte börjat...
2
Svar
26
· Visningar
4 340
L
Gravid - 1år Har äntligen tagit mod till mig att logga in och börja skriva igen... :P Har suttit och läst en hel del trådar här och nu är det alltså...
Svar
11
· Visningar
8 518
Senast: Noa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30