AQHA World Show 2007

Sv: AQHA World Show 2007

Hihihi....det gick jue.......då vet jag vad jag ska göra nu:D

Senast ändrad:

Jag tror att de håller på och bygger trailbanan nu, tar nog ett tag med alla bommar...

NU är första inne! (Am Trail)

kl
Kan ni se något nu?
Jag har kommit in på sidan men trycker man play så står det bara att det snart ska börja. Så är det bara att vänta eller fukar det inte för mig?...

Så klart, tänkte inte på tidskillnaden. hehe va man är dum

Förra året kunde man öppna live feeden via Media Player... Kan man det i år med?

Nån som har koll på tidsskillnaden?

fast då blir kvalitén ännu sämre, men om man sitter en bit ifrån så går det :p tidsskillnaden är typ 6-9 timmar mellan sverige och USA.

Så är det kväll nu i USA eller har jag fattat helt tokfel?

De är 7 timmar efter oss i Oklahoma, dvs nu är klockan 6 på morgonen där borta. Sändningarna börjar ca 15.00 svensk tid.

Jaha, jag tror jag räknade på fel håll :angel:

Liknande trådar

Western En av quartervärldens största superstjärnor har halvpensionerats... Harley D Zip gjorde sin sista tävling i Openklasserna med Jason...
Svar
5
· Visningar
1 349
Senast: Tussemaja
·
Western Tänkte bara tipsa om det här; http://www.aqha.com/showing/shows/worldshow/livefeed.html För alla oss som vill se BRA ridning men inte...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: maja_70
·
W
Western Nu har den börjat!! :) Showen går i Oklahoma City State Fair Park den 4-18 november. AQHA World Championship Show Be sure not...
23 24 25
Svar
485
· Visningar
22 284
Senast: westerntjej
·
A
Western http://ca.youtube.com/watch?v=B39vqtB02dM&feature=related Föra årets World Championship i Pleasure. Good Music, Keith Urban It Takes...
Svar
11
· Visningar
1 421
Senast: Elanor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025