Sv: Apropå tysk dressyrridning.
Var har schumacher sina lektioner?
Var har schumacher sina lektioner?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag kan inte få ihop ekvationen att det skall gå med plus.
Men min tar 1300 och en helg kostar mig 4500:- ( billig inackordering)
Men om jag räknar på vad jag får för de dyra lektionerna så står priset helt i relation till vad jag lär mig.
Jag rider ju inte för en tysk utan för en engelska men utbildad i det tyska systemet (statligberidarexamen för HH m Z S), så det kanske kan räknas som tyskt .
Jag tycker jag lär mig mer på en lektion av henne än 10 lektioner med vanligt pris.
Däremot är det DYRT och jag åker så ofta jag har råd: Men summan av det upplägget ger mer än det någonsin givit tycker jag.
Jag letar fortfarande efter ett billigare ffa. närmare alternativ - men med samma röda tråd. Hittills utan framgång. Men skam den som ger sig
Så fio , då blir det väl buketräff hos dej nästa gång han kommer då, du står för mat och husrum och vi för trevligt sällskap och många diskussioner
Oj vad mycket du lägger på nordis Djupt imponerad
nej jag lägger dem på min ryttarutbildning.
Kan jag göra det på Nordis så kan jag göra det på Halvblod.
Även om man åker av lättare så är det lättare att rida en häst med mindre understödsyta och bättre exteriör
i Gräppås, Kungsbacka
Har några jag "känner" som är eller har varit med.
Men jag undrar, får vem som helst åka dit och titta?
Jag fick den uppfattningen att det inte var så, men kan ha blivit felinformerad?
Visst men träningarna är stängda för publik så ni kan ju stå utanför medans jag tittar på
Nej jag skrev ju det att träningarna var stängda för publik. Man kan dock bli inbjuden som publik.
hahaha;10739226. Det var en tjej där som tappade sin hårsnodd och stannade hästen för att fixa till det. Då fick han ett spel och sa att en sån sak kan förstöra tre månaders arbete. [/QUOTE skrev:Oj,oj,oj.... tre månaders arbete...inte undra på.....
Inte för jag rättar till hårsnoddar, men det finns så mycket annat trevligt att stanna för.
Med tre månaders tillbakagång för varje onödigt avbrott, inte undra på att man är där man är...
Roligt för dig att följa med och kika.
Men har du åkt av
Kan tänka mig att hon gillar ditt halvblod om den är ridbar
jaja den berömda hårdheten kanske mer har att göra med disciplinen som krävs av ryttaren.
Det är i allafall min erfaremhet.