Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Beror sig på vad du gjort tidigare. Handels ligger lågt, men har bra OB-tillägg. Jag har tidigare jobbat inom handels och då haft mellan 80-90 kr. Då hade jag jobbat ett par år innan.
Förra sommaren fick jag ca. 80:- i timmen när jag jobbade extra i detaljhandel. Morsan jobbar heltid eller strax under och får ut 10' eller strax över.
Själv kan jag mycket väl tänka mig att jobba för "nästan ingenting" om jag är tillräckligt desperat.
Jag får 81.93 kr/timme, men sen tillkommer övertid och OB. Jag får lite mer än 10.000 efter skatt och det är rätt ok tycker jag.. Men det är klart att det svider lite när sambons ingångslön ligger på 20.000../ Lavinia
Då jag jobbade inom Handels hade jag 83.-, men det är ca 4 år sedan jag slutade där. Bra OB är det ja. 100% på lördagar efter 12.00 och hela söndagar och övriga helgdgr.
För mig skulle det nog inte bli OB eftersom tiden ligger mellan 8 och 18.
Har hygglig lön idag ( som tar slut) och skulle förlora runt 3200 per månad med detta nya jobb ( vad jag tror, vet ej exakt lön)
Visst är Akassa 80% av nuvarande lön ? I så fall skulle jag nästan förlora på att jobba.....
Skola & Jobb
Jag har blivit erbjuden nytt jobb och sitter nu och klurar på förhandlingen. Det är ju bara när man byter jobb man kan påverka saker och...
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Hundavel & Ras Det gäller säkert generellt på utställningar. Det verkar vara så otroligt lätt att få cert och liknande - detsamma gäller katter tycker...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.