R
Raderad medlem 6459
AdBlock is the shit, slipper all skitreklam på nätet .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Perfekt ju köp fler när du ändå är igång, kanske lägger de in 9000kr på frakten istället dåJag som kollar sängar får upp reklam från en etablerad möbelhandlare som säljer Jensens-sängar med 100% rabatt. En Jensens Supreme kostar således inte 47 000 utan 0 kr.
Fattar ingenting, men har mailat dem och frågat var på hemsidan jag hittar det erbjudandet..
Jag köpte en växttunnel förra våren. Får upp reklam från Dancover fortfarande.
De kanske tycker att det är dags för barnbarn?Ja visst ja. Får sedan en tid mycket reklam från BabyBjörn.
Jag har inte haft småbarn på snart 30 år och har sedan länge varit i menopaus. Inte läser jag trådar på Barn heller.
Har det på datorn men inte på mobilen.AdBlock is the shit, slipper all skitreklam på nätet .
Jag skaffade AdBlock för att jag vill slippa se sexualiserad och sexistisk reklam. När jag startade en tråd här om en direkt olämplig hemsida som kom upp som reklam fick jag bara till svar att det hela berodde på mina googlesökningar och då kände jag att jag fick göra vad jag kunde för att slippa se sånt. I mitt fall blev det AdBlock, som alltså alltid är på när jag är på Buke.Eftersom buke finansieras av reklamen så tycker jag att det inte känns ok med adblock här. Tycker snarare att googles hit and miss med den riktade reklamen är lite underhållande
Jo jag förstår ju varför man har det, men just på buke så känns det tveeggat eftersom forumet inte skulle finnas utan reklamen. Vad händer om alla skaffar adblock?Jag skaffade AdBlock för att jag vill slippa se sexualiserad och sexistisk reklam. När jag startade en tråd här om en direkt olämplig hemsida som kom upp som reklam fick jag bara till svar att det hela berodde på mina googlesökningar och då kände jag att jag fick göra vad jag kunde för att slippa se sånt. I mitt fall blev det AdBlock.
Har det på såväl dator som mobil och tycker att det är så skönt att slippa eventuell bantningsreklam, reklam för kläder etc etc.
Fast det kommer ju aldrig hända. I såna här diskussioner är vi alltid några få bara som har det.Jo jag förstår ju varför man har det, men just på buke så känns det tveeggat eftersom forumet inte skulle finnas utan reklamen. Vad händer om alla skaffar adblock?
AdBlock is the shit, slipper all skitreklam på nätet .
Det lär inte hända...De kanske tycker att det är dags för barnbarn?
Vi får hoppas att det hjälper att du skrev det så du slipper BabyBjörn framöverDet lär inte hända...
Ingen sorg för mig - någon sådan längtan har jag aldrig haft. Blir det så blir det, och då blir det bra. Men blir det inga så är det lika bra. Huvudsaken är att avkomman är lycklig.