Äppelgrönt!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tican
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 143
T

Tican

Min nya favoritfärg. :love: Jag måste ha ett vitt schabrak med lindblomsgrön passpoal, så är det bara. Helst lindor i samma färg också. Och då menar jag äppelgrönt som i dom sura, glansiga äpplena ni vet. ;)

Equiline har det inte, HJ:s har det inte, inte Hansbo eller Mias heller så vitt jag vet. Vaaaaaaar? :confused:

Sv: Äppelgrönt!

Åh jag vill ha tvärtom, äppelgrönt med vit passpoal, finns inte heller :mad:

Jag har såna här snobben & skrutten benlindor, grimma och grimskaft. Allt i äppelgrönt, skitfrän färg ;)

Haha ååh! Är det något Snobben o Skrutten-grejs på lindorna? Går att sprätta bort? :D Kanske schabrak också..?

Nutte: Ja, det går också an. Men alla tillverkare är så tråkiga! Vi är trötta på skogsgrönt och vinrött, inse. ><

Man kanske ska sy ett eget? Fy vad svårt :p Nu ska jag börja hårdleta efter grön-vita schabrak. Nånstans ska det väl finnas.

Jag har försökt det en gång, det blev riktigt fult, 20x30 cm stort och tog fasligt lång tid. Lyckat, jaadå. :angel:

Jag kom på det! JAG VET VAR DET FINNS! Iallafall ljusgrönt, och med ljusblå kant. Dom är ju så fina :love:

Hoppas för allt i världen att ponnyn kan ha full i schabrak nu också.

Jag såg ett äpplegrönt sammetsschabrak i en affär i Falsterbo igår. Faktiskt läckert om man vill ha grönt. Jag riktigt kände syran av gröna äpplen i munnen när jag såg det. Vit passporal.

Jag minns tyvärr inte märke eller affär, men det finns i alla fall, så leta på. Någon annan har kanske sett det där nere?

http://www.bjorkbacka.se/ har ett äppelgrönt flecce täcke, som är på rea nu också.. kolla kampanj, har själv beställt den men dne har ej kommigt än..

Senast ändrad av en moderator:

Det går säkert att 'specialbeställa' från t.ex. Mia´s, Hansbo eller liknande.
Kontakta någon återförsäljare till deras schabrak och be om hjälp, kolla om det går att fixa. Det är säkert ingen omöjlighet.

Det enda äppelgröna jag har är en flyveil med silverhästar på, den är rätt så söt faktiskt :)

Gekås har ett helgrönt shabrak i lime/äppelgrönt för 50:- fanns ett par kvar när jag var där i tors. haf funnits ett tag så nu låg de i rea "lådan" :) :)

:eek: Har dom en rea-låda? Varför har inte jag sett den :p

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 238
Senast: Johanna1988
·
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så... 2
Svar
26
· Visningar
4 708
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna... 24 25 26
Svar
516
· Visningar
23 899
Senast: qitis
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter... 2
Svar
34
· Visningar
4 527
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka