Appaloosa fölen 2008

Sv: Appaloosa fölen 2008

http://www.pixbox.se/alb750055

Hej här är fölen min mor fått i år.
Helt underbart vackra, Stoföl blev de oxå!:love::love:

Grattis!
så underbara!
blev helkär :love: i flickan med dom blåa ögonen, vem är det som är mamma till den?
tyvärr blir här inga appaloosa föl i år.....men det blir förhoppningsvis 3 föl nästa år då High Skills ska betäckas med The Delivery Boy PR och Tr Nineoneone med High Scootin lena och Mak Irina Ma med TT Mighty Rocking

Senast ändrad av en moderator:

kl

Jaha och dom här ska säljas eller?:angel:

Jag som inte kan något som Appisstammar, vad är dom avlade för?

Men sicka sötingar....:love:
Den som var väldigt mycket vit med bruna fläckar får gärna komma hem till mig när den blir äldre :d

Grattis!
så underbara!
blev helkär :love: i flickan med dom blåa ögonen, vem är det som är mamma till den?
tyvärr blir här inga appaloosa föl i år.....men det blir förhoppningsvis 3 föl nästa år då High Skills ska betäckas med The Delivery Boy PR och Tr Nineoneone med High Scootin lena och Mak Irina Ma med TT Mighty Rocking

Hej
Du jag är dålig på stammen. Men de är Foundationstammade.

Ohh du kan vell säga till när Nineoneone ska till Scooter han bor inte alls långt ifrån mig och hade varit kul att se Tibbes syrra :D

Absolut ska jag säga till....kommer även lägga upp nya bilder snart på henne på våran hemsida.

Ville bara säga att vi i Appaloosa Föreningen vill gärna se mer bilder på era Appaloosor och har nu en fototävling på våran hemsida
www.aphcse.org
så kanske vi kan göra en egen Appaloosa kalender så bara skicka in era härliga bilder:love:

Liknande trådar

Avel Hej! Hur stora var era föl som 6 mån resp 1 år och sen vuxna? Mitt föl är 5 mån och ca 123, hennes mamma är d ponny o pappa 167. Hoppas...
Svar
13
· Visningar
1 573
Senast: Jaasse
·
Avel Hej! Fick i måndags ett fint stoföl efter en förstföderska. Tidsmässigt var hon färdig (332 dygn) men hon är liten, ca 98 cm, och har...
Svar
1
· Visningar
911
Hästvård Jag har en valack och en hingst sedan tidigare, men detta är mitt första sto och.. hej och hå! Helt annan grej. 😅 Mycket starka känslor...
Svar
17
· Visningar
3 042
Senast: Stereo
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 943

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka