App för att logga hundrelaterat?

igbest

Trådstartare
Finns det någon bra app för att hålla reda på hundarnas kloklippning, tandborstning, vaccinering eller annat som behöver skrivas ner. Förr kryssade jag på ett papper men det hade ju varit skönt att ha allt i en app
😃

Det finns habit tracking apps, tänk bullet journal som du kan använda dig. Har tyvärr inget närmare tips än så. :)

Jag använder en som heter DogScroll, tycker den funkar smidigt. Lite bök att lägga till sina egna träningsformer, men när det väl är gjort är det enkelt med både "health" och "training" tycker jag :)

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 876
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 820
Senast: fixi
·
Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
20 864
Senast: hollypolly
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 942
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama