App för att logga hundrelaterat?

igbest

Trådstartare
Finns det någon bra app för att hålla reda på hundarnas kloklippning, tandborstning, vaccinering eller annat som behöver skrivas ner. Förr kryssade jag på ett papper men det hade ju varit skönt att ha allt i en app
😃

Det finns habit tracking apps, tänk bullet journal som du kan använda dig. Har tyvärr inget närmare tips än så. :)

Jag använder en som heter DogScroll, tycker den funkar smidigt. Lite bök att lägga till sina egna träningsformer, men när det väl är gjort är det enkelt med både "health" och "training" tycker jag :)

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 130
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
852
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 914
Senast: Milosari
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
627
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka