Äntligen!

Centaur

Trådstartare
Nu kom äntligen mina nya ridstövlar!!:banana:

Har väntat så länge, jag rider inte särskilt bra utan stövlar, benen blir gele haha... :p

Vad tycks?

Kopi5avBild003.jpg

http://i6.photobucket.com/albums/y220/xxwitchxx/Bild002-1.jpg

http://i6.photobucket.com/albums/y220/xxwitchxx/Kopi3avBild004-1.jpg

Som ni ser är dom rätt höga (för höga, går över knät:p) men lädret är jättemjukt så dom lär sjunka snabbt. Tänkt köpa kilsulor och lägga i så länge. Är jättevarmt här så orkade inte klä på mig igen. :p Har redan ridit men kanske måste rida lite ikväll också nu... :angel:

Senast ändrad:
Sv: Äntligen!

:eek:.....:rofl::rofl::rofl:

sjukt roligt med bikini!!!
fina stövlar, de ser sköna ut.

btw. bilderna ser ut som från en sunkig p-våffla.....hahahha:D

Det bjuder jag på... ;) Ett gott skratt förlängar livet... :angel:

Ja dom är jättesköna! :love: Har ett par till i samma märke fast annan modell, men dom nya är faktisk ännu finare i lädret.. :love:

Fanken också att jag missade bikini bilderna, hade velat skratta också ju! :cry:
Ja du Centaur, vad säger man mer än att du alltid köper så himla snygga ridkläder? ;)
Grattis och förstår att du har blivit super glad nu när stövlarna enterligen har kommit. Hur länge vart vänte tiden denna gång? :confused:

Lägg in en bild sedan när du orkar dra på dig ett par schlamm Pikeur ridbyxor och de nya stövlarna, borde matcha bra eller?

Nej dom är mörkbruna. :) Jo jag röjde bort dom andra bilderna ser du. :p

Schlamm pikeurena är i tvätten, men kanske kan bli några andra pikeur. ;)

Snygga!!! :love: :love:
Vad gick dom på? Blir nästan sugen på ett par.. :angel: fast jag har inte ork att vänta nån längre tid så jag beställer ett par Sarm imorgon som jag tänkt :)

Priserna finns på hemsidan som jag länkade förut. :)

Frakten kostade 30 euro. Så är det bara att ta dagens kurs och räkna om. Men det är otroligt bra stövlar för pengarna iaf. :bow:

Jo, såg priserna där och det var vad frakten gick på som jag egentligen menade.. glömde bara skriva det, haha.
Ja, det verkar ju vara ett bra pris, synd bara att leveranstiden verkar vara så lång.. exakt hur länge fick du vänta? Mina ben fladdrar runt helt okontrollerat utan stövlar och mina cavallostövlar får jag jätteont i foknölarna av :( Så jag behöver stövlar nu! :D

Men attans att du raderade dem bilderna, ville ju skratta då det måste ha vart nästa års sommarmode under värmebölja: Bikini och ridstövlar ;)

Okej men ta några andra Pikeur ridbyxor som matchar snyggt, du har ju några att välja på din lyckost!

Iofs var det inte sååå länge, tog ca en vecka att tillverka dom och två veckor att skicka. Men jag hade ett annat par med trasig dragkedja som jag skickade ner för att fixas, så tog lite längre tid pga det.

Red med dom nya i dag och det gick alldeles utmärkt, skavde inte i knävecken alls faktisk. Var dock lite fundersam på hur jag skulle ta mig upp på min 175-häst när jag inte kunde böja benet... :angel:

Men gick det med, stod en bit i från haha. :p

Salinero; jag kom på att bilderna kanske kunde missbrukas så jag vågade inte ha kvar dom. Plötsligt så får jag höra att jag spelat in Ridskolan 6 och folk har bildbevis... :angel: :rofl:

Liknande trådar

Gnägg Jag har hängt lite mer på Buke nu senaste veckorna då jag har en hel del fritid här i Australien men de senaste 3 åren har varit lite...
2
Svar
29
· Visningar
4 236
Senast: ameo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 379
Senast: Magiana
·
Utrustning För ca 2 veckor sedan hade ägaren till hästen (jag är medryttare) ute en hästfysioterapeut/sadelutprovare som behandlade och kollade de...
2
Svar
35
· Visningar
6 192
Senast: Lavinia
·
Utrustning Har ganska nyligen fått hem ett fullblod som ännu är lite för smal ska få upp lite mer i hull och få mer ryggmuskler. Tanken är att ta...
Svar
3
· Visningar
657

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka