Neeeej...va KUL :bump: :bump: :bump:

Gud va stolt du ska vara nu...å pålle varit så duktig :love: :love:

(men länken funkade inte) knallar in på atg istället :)

Men du....känner du den kusken?? Tror han har en av mina favvissar i träning nu...har undrat hur det gått för honom( hästen alltså)

Det ska jag, åker nog dit på fredag då jag är ledig. Bäst jag ger Rhode en puss först för när jag gett mig på Rimson tar väl pussarna slut. :love: :love:

:smirk: :smirk: Grattis i mängder! Väl kört och hästen var ruggigt bra - har inte Erik jobbat åt Tarzan? Vi har nog setts där..?
Vi kanske möts i nästa löp, vem vet?!

Jo han jobbade där en period för några år sen, jag var aldrig där, då.
Var du där och såg loppet igår?
Jag jobbar i Värmland under sommaren och hade inte chans att åka :cry: men det gör inget han får gärna vinna ändå :bump: :bump:

Tack! Har under 16 år i sporten aldrig haft en egen häst som vunnit. Nu är segertavlan beställd, frågan är om jag ska sätta den på hedersplats eller om jag ska tömma en vägg och sätta denna tavla längst upp i vänstra hörnet :D :D

Oj då förstår jag att det här var en underbar seger!
Kan du inte sätta den på hedersplats först och flytta den till vänstra hörnet när du får fler? :D

jo det blir nog bäst...inte utmana ödet.. :D
Lite svårt att koncentrera sig idag. Jag ser mest ut så här: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana:

Åh jag vet!Jag kommer ihåg känslan fast det var 9 år sen jag fick uppleva den :)

Menar du en sån här :p :p :angel:

nuttesh%c3%b6rn.jpg

Liknande trådar

Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 141
Senast: Anna-Bella
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
888
Senast: igbest
·
Hundhälsa Säkert en korkad fråga, men jag måste kolla 😁 Hon har sitt andra löp nu, hon är 15 månader, löpt runt 10 dagar, första dagarna har vi...
Svar
2
· Visningar
468
Senast: movi
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 802
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar