Äntligen passet här

E

Eleonore

Äntligen har vi nu fått vårat pass. Det tog 1,5 år sedan vi köpt skruttan och då var pass på G redan vid köpet.

Jag skrev en tråd tidigare "Oj hon var visst chippad" LR något liknande...
ville bara berätta att NU så, nu har vi det i handen.

Snyggt och proffsigt ser det ut också och minsann alla tecken väl beskrivna.:) Även ett ägarbevis att använda inför ev nytt ägarbyte i framtiden kom också.

Hur länge har ni andra fått vänta?

Sv: Äntligen passet här

Vi har inte fått vårat till Shetlandsponnyn än skicka in i januari 2006... Är okänd härstamning på henne kanske därför det får komma när det kommer.

Har du mailat el ringt då någongång? Vår hade också okänd stam och passet kom ifrån ASRP. Fast jag både ringde ju och mailade för att kolla läget sas.

22 månader. Min första ansökan försvann hos ASRP. Fick göra en ny ansökan i år eftersom man först inte ville erkänna vad som hänt.

Om man skickat in ansökan och det är tex. ASRP som drar ut på tiden, hur funkar det för tävlan och registrering av resultat osv.?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 509
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 504
Senast: Saeta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 828
Skola & Jobb Risk för rörigt inlägg, men jag känner att jag måste ventilera mina tankar med några andra än familjen. Jag slutade gymnasiet -09 och...
2
Svar
25
· Visningar
2 451
Senast: Turali
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV