Äntligen! Let´s dance

Sv: Äntligen! Let´s dance

Jag läste först en artikel om Jennifer Åkerman om att hennes stackars syster skulle bli tvungen att föda utan lillesyrran (Jennifer) pga hennes medverkan i Let's Dance då undrade jag i mitt stilla sinne hur kunde Aftonblaskan så säkert veta att Jennifer inte skulle åka ut....så jag fnissade lite i mjugg åt att hon faktiskt åkte ut som första person. Då kan hon vara med på syrrans förlossning. Så gulligt. Tror någon att Aftonsnaskan kommer att skriva om detta med förlossning nu när det är en icke-nyhet ?
 
Sv: Äntligen! Let´s dance

Ja jag är bänkad! :D

Jag håller på Oscar, tycker han år såååå fantastiskt duktig!!!
 

Liknande trådar

Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 773
Senast: Rosett
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 450
Senast: Cissi_ma
·
Utrustning Jag har en äldre dressyrsadel från Crown där det står 29 i bomstorlek, men hur jag än letar på nätet kan jag inte få fram om det...
Svar
0
· Visningar
626
Senast: AnnaLof
·
Kropp & Själ Hur gamla känner ni er? Och hur gamla tror folk att ni är? Jag är dryga 40, och jag kände mig länge mycket äldre än jag egentligen var...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
7 016
Senast: Lazy Lady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp