Äntligen katt igen!

Ja då har terroristen (jo han får kallas så,) 🙈 flyttat in sen ett tag.. han klev ur transportbur å ägde sen sitt hus. Gardinerna hänger på snedden finns inte en sak som står på sin plats i fönstren.. men vilken kelgris ! 😍
Han kräver att ligga kloss när det är sovdags. Nattetid är han hopplös då han kurrar så högt att jag inte får sova. Snubblar över honom så fort jag ska nånstans.. sitta på toa ifred är inte längre ett alternativ..

Såå nog har jag blivit en slav i hans liv allt. Å ja älskar det 😁😍🙈

Liknande trådar

Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 374
Senast: monster1
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 581
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har två katter, Göte 10 år och Igor 9 år. Göte har behövt flera turer till veterinär sista tiden då han skadats och därefter fått...
Svar
5
· Visningar
1 127
Senast: Sassy
·
Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 150
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama