Äntligen har The sims 4 kommit! :D

Twihard

Trådstartare
Är det någon mer som är galet glad och lyrisk över det? :D Som jag sett fram emot det trots vissa bortplockade saker jag önskar vore var. (Som småbarn, pool, släktträden på det viset)... :D
 
Tyckte det skulle bli kul, men när jag upptäckte att så mycket var bortplockat är jag glad att jag inte köpt spelet än. Jag håller mig fortfarande till Sims 3. Känns nästan som att Sims 4 är lite som Sims 2, fast med bättre grafik.
 
Jag ger det en chans ändå, troligen kommer mycket i expansions men jag vill testa ändå. :D Fokus är ju på simmarnas känslor denna gång, får se vad det leder till :D
 
Jag har det inte än, men troligtvis ikväll (när jag kommer hem från stugan), så då ska jag allt testa spelet. Har följt processen från första informationen till spelets release :) o oavsett om de har tagit bort en hel del med innehåll så kommer jag ändå testa spela o hoppas på att det jag eventuellt kommer sakna, kommer komma i någon expansion senare :)
 
Saknar också en del av de gamla funktionerna men 4an flyter på så mycket bättre än sims 3 gjorde för mig :) älskar nya funktionen med färdig stylade rum!
 
Varför har de tagit bort gamla funktioner egentligen. Fan var sugen men nu vet jag ju inte ;) Får nog läsa på lite mer först innan jag slår till :p
 
Varför har de tagit bort gamla funktioner egentligen. Fan var sugen men nu vet jag ju inte ;) Får nog läsa på lite mer först innan jag slår till :p

Tror de skalat ner en del för att sims 3 krånglat för många. Sen kommer de säkert släppa expansionerna där en del gamla funktioner finns med, tror jag iaf :p
 
Finns en länk någonstans där de förklarar varför, i kommentarsfältet på ett inlägg på sims ansiktsbok ;)
 
Jag håller på att installera det nu :D

Fick det av sambon i går! Är så himla nyfiken!! Men jag kommer nog hålla mig till 3:an ett tag till tills det finns lite mera expansions till 4:an :p
 
Underbart! Tur att man kan vara hur beroende av the sims som helst utan att det kostar pengar :) Kanske inte jättebra att sitta inne och spela hela dagarna men dataspel är i alla fall mycket bättre än att hänga på betsson, mrbet och unibet etc :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag var orolig att det inte fanns belöningar och sådant för det tog ett tag innan jag fann det. :) Det jag saknar mest är de öppna världarna faktiskt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 204
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 778
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 296
  • Artikel Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
718
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp