Äntligen har jag fått mitt stamnamn....

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare MissDaisy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 1 093
Sv: Äntligen har jag fått mitt stamnamn....

Grattis! Bra val... Själv grubblar jag mig gråhårig över stamnamn, och har fortfarande inte lyckats komma på något som kan passa...

Jag tror jag såg er lilla tjej i Varberg, kan det stämma?

Tackar! Jodå, vi var i Varberg, rullade in med punka på bilen, vet inte hur länge jag kört så (skäms).
Porslina blev Ex 1 där men förlorade mot en hane som var JÄTTESTOR för sin ålder, men jag é nöjd ändå! Vi ska till Borås nästa vända nu och då har vi även med importerade hanen Nicky. Det ska bli spännande!!!

Till MissFideli; Jag hade med Merlyndra´s som namnval men de tog S*Stars Hollow's och jag tycker det är ett mysigt namn, tackar ändå för ditt tips (för ett tag sedan)

Grattis till stamnamnet!

Er lilla danska kille ser helskön ut!
Jag har en hane (nu kastrat) som har lite samma linjer, underbart temperament och härlig utstrålning (älskar att showa på utställning).
http://www.geocities.com/ZealousNFO

Lycka till!

Hejsan Nina Nina, javisst är våra katter släkt!
Nicky är bror (halv) till Enigma,de har samma pappa & Enigmas mamma är sedan mamma till Nickys mamma.........krångligt????

Jag kikade som hastigast på din hemsida men jag ska in och surfa runt ordentligt på den under eftermiddagen!

Dessutom ännu med förvirrande, för Enigma går under smeknamnet Nicky till vardags... =)

Ska ni låna ut Nicky för parning?

Ja, jag vet :smirk: det är inte lätt att veta vilken Nicky det pratas om :D
Vi har lovat Susanne och Kiri (Killix) en parning framöver och sedan får vi väl se vad som händer, vi har ju själva fyra tjejer som det är tänkt att han ska få para framöver :love:

Nu först ska vi ta oss igenom första utställningen och se vad han får för bedömning där, han är stor och har ett sååååå underbart temperament så vi hoppas mycket på honom.

Förresten, har du sett Dianthus som är hans morfar????
WOW vilken katt............

Maffig!
Och vad perfekt tecknad! :)

Det ska bli så himla spännande att se Nickys barn framöver :love:

Norsk Skogkatt måste vara världens vackraste kattras!

När jag flyttar hemmifrån köper jag en av dej!!

Åhhh, man tackar!
Alltid kul att någon tycker om ens kissar!!!!
Det lär komma maffiga bebisar framöver med nya hanen.....väldigt bra gener! :banana:

Ja, Gorm är kanooon men han är inte vår, han är pappa till våran kille NICKY, som ser ut att gå i pappas fotspår. :love:

Liknande trådar

Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
534
Senast: Keb71
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett... 2
Svar
23
· Visningar
1 385
Senast: miumiu
·
Övr. Katt Hoppas på tips från kloka Buke! 😊 Både jag och min pojkvän har katt. De har inte fått träffas än, och det jag funderar på efter att...
Svar
11
· Visningar
1 361
Senast: fejt
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
468
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • FÅRtråden
  • Valp 2025