Äntligen har jag fått min sele!

Underbar

Trådstartare
Det va på tiden har väntat på den ett tag nu längtar så mycket tills vi ska ut och köra =)
Hur många gånger i veckan brukar ni köra era hästar?

Sv: Äntligen har jag fått min sele!

jaha, så kul!

vad är det för sele som är så efterlängtad då? Visa gärna bild på er tillsammans eller lägg till din bild på vår bildtråd!
Jag kör 4-5 gånger i veckan.

jaha, så kul!

vad är det för sele som är så efterlängtad då? Visa gärna bild på er tillsammans eller lägg till din bild på vår bildtråd!
Jag kör 4-5 gånger i veckan.

en bröstsele svart och brun bruntfoder =) jag ska ta bilder denna veckan så kommer lägga in dom till helgen:) okej så mycket hoppas jag att jag också kör sen när jag får min vagn:banana:

Jag tror att snigel menade vad det va för märke på den. Är det verkligen en bröstsele? En fågel har kvittrat något annat i mina öron. :)

Jag tror att snigel menade vad det va för märke på den. Är det verkligen en bröstsele? En fågel har kvittrat något annat i mina öron. :)

jaså, vet inte vad de är för märke men det är en sele från equilex i alla fall. jo då det är en bröstsele:smirk:

Nejdå... Vi hade en Piff Puff här på buke som terrade oss. Men jag kan gå i god för att du inte är en piffare.

Ja, det kan man ju undra, försökte väl vara rolig kan jag tro.

ja, det är märket. Pfiff är ett tyskt ridsportmärke.
Lyssna inte på åke, hon irrar o virrar :rofl: :D

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 575
Senast: Derivata
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
567
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård