C

Clintan

Mitt Norton går ut imorgon. Finns det något gratis antivirus program man kan ladda hem? Har microsoft eller telia något?

Sv: Antivirus

Det finns ett flertal trådar om gratis antivirusprogram här i forumet, har du provat att söka? :idea:

Jag rekommenderar AVG free (nedladdning längre ner på sidan) som är vi flera här på Buke som använder. Jag har använt mig av det i över 3 år och aldrig haft några problem.

Jag tog hem Avast! till min ena dator för att prova och det var bara gratis i 2 månader :eek:

Inte vad jag hade räknat med direkt.

Va? :eek:

Jag har ju det själv, och jag har haft det betydligt längre än två månader utan att behöva betala ett öre? Konstigt!

Senast ändrad:

Varför sluta använda Norton bara för att det går ut? Endast programuppdateringar och Live Update som går ut, kan fortfarande ladda ner antivirusdefinitionerna (viktigaste biten) direkt från deras hemsida, här.

Hade ingen aning om detta, men min svåger har fixat ett nytt antivirus till mig.

Jag har Nod32 på min dator. Det är gratis och jag har då inte fått något virus än på min lilla dator :P

Okej! :)
Trodde det skulle vara skit eftersom det är ett så pass litet program, men icket. Det fungerar superb och även jag är jättenöjd! :D

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Wille
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 414
Senast: sjoberga
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
1 010
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 499
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12