Ännu fler kaninfrågor

M

mörkros

:crazy:
Det började med att vi köpte en HANE och en HONA. Men, nu visade det sig, sådär 3 veckor senare, när dom har växt till sig lite, att det är TVÅ hanar. :crazy:

Hur kommer det här gå? Dom är inte syskon eller något sådant. Kommer det fungera om man kastrerar båda? Någon som har någon erfarenhet av detta?
Jag känner lite smått panik...

Sv: Ännu fler kaninfrågor

De kan gå ihop till könsmognad eller längre upp till 5 mån när de kan kastreras kan gå fint, men håll uppsikt! De får dock ALDRIG vara ifrån varandra på främmande ställe med nya lukter utan alltid ihop.

Sv: Ännu fler kaninfrågor

Jag har två killar och kastreade vi dom... det går super bra och har dom vart bästisar i 3 år...

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Svartkatt
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 569
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 918
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
542
Senast: Bufera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama