Ännu ett TV-tips

Jadzia

Trådstartare
På TV4 plus ikväll är det "Min hund styr mitt liv". Tror det skulle börja vid nio och det kan ju vara intressant att se. Det verkar vara någon sorts engelsk hund-nannyjour, så jag tänker kolla och se hur engelska experter tänker lösa olika problem.

Sv: Ännu ett TV-tips

Typiskt att det går samtidigt som OS-hockeyn! :mad:
Du får rapportera sedan! *nyfiken*

Hockey?
Hockey!!!!
Vem kollar på hockey när man kan titta på hund :D

Äh, det började ju inte nio utan åtta. Får försöka hinna se det nästa vecka.

Ah, det är DÄRFÖR det är nån sexrådgivare där nu :idea: hehe, jag började undra faktiskt!

jag såg det, och tyckte väl inte att det var så mkt att hurra över.
paret som ägde hundarna hade noll koll (givetvis) och man fick inte se särskilt mycket alls utav hennes metoder.

Ja, i hockeypausen kl 21 kopplade jag över till "hundprogrammet" trodde jag, och vad fick man se/höra där om inte fakta om kl*toris och v*gina och annat, då vi hade tv-rummet fullt av besök i tonårsåldern, pinsamt värre, jag kopplade bort det snabbt som attan. :o Men fick klart höra; vad det detta viktiga du skulle se!:rofl:

Oh så skoj.. klart man ska kolla på det! Alltid kan man säkert lära sig nåt nytt.. :)

Hockey.. finns dte nåt sånt?? hehe

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 735
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 748
Senast: fixi
·
Hundträning https://blogg.agria.se/fredriksteen/2013/06/07/jag-kan-inte-se-nagon-skillnad-i-vem-som-ar-snallast-eller-varst/ Kom över denna text...
Svar
13
· Visningar
1 419
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 065
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama