Ännu en ny Bukehund!

Milosari

Trådstartare
Det verkar vara på modet, så jag har också skaffat en. Eller, han är på prov en månad men jag är kär så han stannar om inget oväntat inträffar.

Får jag presentera Vickulas Rio! Det är en hane på 3 år som redan är tävlad en del. Han förra matte gick tyvärr bort för någon månad sedan och hemma hos mig har det fattats en hund sedan jag fick säga adjö till min kära Loke. Så nu hoppas jag att vi kan bli en stor och lycklig familj igen. Sarek verkar ta det hela med ro, Rio är lite mera avvaktande. Men det är kanske inte så konstigt efter allt han fått vara med om den sista tiden. Han är hur som helst väldigt rolig att jobba med och är väldigt glad och mysig.

1097847_10151923509412150_439083772_o.jpg

1229885_10151923509277150_1741508718_n.jpg

1262650_10151923509587150_519368112_o.jpg

Sv: Ännu en ny Bukehund!

OT

Åh vad kul, grattis! :D
Väntar själv på en "Jello" avkomma så blir roligt att följa dig och Rio här på buke:)

*kl*

Tack! Ja jag har gillat honom massor från början. Det är inte riktigt en ny bekantskap utan jag träffade honom som 6 v valp och på läger som 1-åring och 2-åring. Han stack ut lite från mängden!

Åh! Glad jag blir att han ser så tillfreds och glad ut. Håller alla tummar för att det ska funka :)

Tror matte C med tycker att han har kommit helt rätt efter omständigheterna. Lycka till nu!

Så skoj! Jag har träffat Jello också, en härlig hund. Vem är det som är mamma till din valp?

Han är väldigt lätt på det sättet, säger jag att han är duktig så blir han tokglad :love:.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 606
Senast: LelleLilla
·
Övr. Hund Känner att jag måste få lite input och råd i en svår situation vi är i just nu. Vi (jag och min man) har två hundar, en äldre som är 5...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
9 063
Senast: ako
·
Övr. Hund Hej! Jag och min sambo är relativt nya adoptivägare (sen ca 7 mån) till en kastrerad bullterrierkille på 2.5 år. Vi trivs jättebra ihop...
2 3
Svar
41
· Visningar
18 678
Senast: SandraM
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
8 212
Senast: As_Vegas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar