NÄgon försöker vara rolig. Visst kul bild för FB eller insta men sÄ oseriöst i en annons.Men HUR gick tankebanan dÀr?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NÄgon försöker vara rolig. Visst kul bild för FB eller insta men sÄ oseriöst i en annons.Men HUR gick tankebanan dÀr?
âSĂ€ljer mina grĂ„ maya delorez byxor modell function fĂ€rgen brunâŠâ
Undra vilken fÀrg man fÄr om man köper
Jag jag tyckte nog det passerade grÀnsen till skÀmmigt dÀrNÄgon försöker vara rolig. Visst kul bild för FB eller insta men sÄ oseriöst i en annons.
sĂ„g dem med. KĂ€ndes sĂ„dĂ€r.En verksamhet sĂ€ljer av hĂ€star. Vad har de alla gemensamt? Alla Ă€r halta/skadade/under igĂ„ngsĂ€ttning. FörstĂ„r att man behöver friska hĂ€star men ger Ă€ndĂ„ dĂ„lig smak nĂ€r man rensar hus sĂ„. Ănnu konstigare nĂ€r man sĂ€ljer dem till avel/sĂ€llskap osv och de Ă€r diffust skadade, importer med okĂ€nd stam och svĂ„rfödda.
Jag tÀnker ocksÄ att det i mÄnga fall Àr lite önsketÀnkande att "det Àr bara att sÀlja som sÀllskapshÀst". Om jag skulle haft en sÀllskapshÀst hade ju prio varit en enkel i hantering, kan lÀmnas sjÀlv, krÀver inte extra i form av skor och stödfodring osv. Jag ser inte varför jag ska betala 30k för en hÀst som ska skrutta runt och vara dyr i generell drift rent krasst.sÄg dem med. KÀndes sÄdÀr.
Jag skulle behöva ett helt gÀngIdag ligger det ett stressband till salu bland hÀstannonserna pÄ blocket. NÄgon har kommit pÄ den optimala mÄlgruppen för stressband, det skulle varenda hÀstÀgare behöva en hel uppsjö av
NÀr man har grÄtit sÄ hejdlöst mycket att tÄrarna har runnit in i munnen och man sedan svalt demEn skriver att den "skriver denna annons med tÄrarna i halsen".
GrÄten i halsen och tÄrar i ögonen kÀnner vi till.
Men en stilla undran, hur kommer tÄrarna i halsen?
De kanske hulkar sÄ pass att de fÄr kallsuparNÀr man har grÄtit sÄ hejdlöst mycket att tÄrarna har runnit in i munnen och man sedan svalt dem
Jag tÀnkte det jag med det Àr nÄgon som vill vara med i sÄnna hÀr trÄdarJag tÀnker att det kan vara en halvblind person som lagt upp annonsen? Typ "ja men hÀr har vi en bild pÄ hÀsten i hagen ocksÄ". Alternativt en person med humor som ville kvala in sin annons i den hÀr trÄden?
Jag lÀste det som 'potatis, fast tyvÀrr i pÄse ' och tyckte det var rÀtt roligt ocksÄDer hÀr Àr ju ingen vanlig annons, men jag tyckte sÄ himla synd om potatisen. Det hÀr Àr en uppmaning till alla dÀrute, Ifall nÄn ser nÄn potatis som sitter fast, sÄ kan ni vÀl hjÀlpa den att komma lös! Inte bara sÀtta upp lappar!
Visa bifogad fil 98691
Jag lÀste det som 'potatis, fast tyvÀrr i pÄse ' och tyckte det var rÀtt roligt ocksÄ
Vet inte om de Àr dÄ jÀttebra eller jÀttedÄliga
Kan anvĂ€ndas i minst 7 Ă„r till..."RĂŒbben Romanus
SĂNKT PRIS! Fin begagnad dressyrsadel. Den Ă€r anvĂ€nd och tĂ€vlad i.
Köptes med nĂ€r vi köpte min första ponny (c-ponny, passade helt perfekt. Och han e ânormalâ svankad).
SÀljes för jag ska köpa större hÀst, finns en sadelgjord pÄ 50cm som man kan köpa med för 20kr (ocksÄ anvÀnd).
Fortfarande fint skick och kan anvÀndas i minst 7 Är till.
Kanske inte den snyggaste RĂŒbben du kan hitta men den Ă€r billig och fungerar bra.
Helt okej lÀder.
Ej anvÀnd pÄ typ nÄt Är men sÄklart har jag puttast den.
Det gÄr att sÀnka priset med ungefÀr 300kr vid snabb smidig affÀr"
PĂ„ bilden pĂ„ sadeln syns det klart och tydligt att det stĂ„r StĂŒbben