Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En till:
Tre hanhundsvalpar födda 20/5 moder Beagle/smålandsstövare/Lagotto fader Tyskjaktterrier. Vi jagar med båda föräldrarna men valparna passar till ett aktivt hem som har intresse av t.ex. Agility, leta svamp( vilket är jakt), nosework osv.
Är borador border collie x labrador?En annons på "Boradorer"
Beagle/stövare kan jag i viss mån förstå (drevjakt), men Lagotto som nosar upp tryffel under marken - har verkligen inget med jakt att göra!Är inte inom jakt men mammans korsning verkar lite ovanlig, är det något särskilt som man korsar för?
Tryffeljakt i pack?Är inte inom jakt men mammans korsning verkar lite ovanlig, är det något särskilt som man korsar för?
Jag tycker jag sett många BC-korsningar de senaste 20-30 åren.Är borador border collie x labrador?
Känns som om jag ser massvis av border collie-blandisar på blocket nu. Är det ett nytt fenomen? Ett axplock:
- BC x springer spaniel
- BC x husky
- BC x aussie x tjeckoslovakisk varghund
- BC x golden retriever x aussie x collie
- BC x standardpudel, dvärgpudel
- BC x amstaff
- BC x schäfer
Jag tycker att dom ser ut som pokemons?!Är det bara jag som får typ... uncanny valley-vibbar av de där hundarna? Det ser liksom nästan mänskligt ut med såna breda axlar och framben med armbågar som står rakt ut från kroppen. Otroligt obehagligt att titta på.
Vad tycker ni? Nya Bukehunden?!
Ser mer ut som artificiell ointelligens varit inblandad.Får mig att tänka att en AI har slängt ihop dem.
Vad är det för svampar de letar upp som behöver aktivt jagas??
Säger bara: the Last of Us. Klart det behövs svamp-jagande hundar!Zombiesvampar
Jag var nästan säker på att det var en bully
Den vita aussien är dubbelmerle, det syns direkt… Att ta så mycket för en så sjuk hund, jag blir galen…Scrollade runt lite på blocket och såg att priserna verkar ha totalrasat. Massa gulliga chihuahuavalpar för runt 10 000. Undrar hur det kommer gå för hen som säljer en vit aussiekorsning med medfödd dövhet för 16 000...
Sen tänker jag på alla 7 månaders bullys som säljs på grund av allergi. Kan inte låta bli att tänka att det är hunden som är allergisk när det är den rasen och de inte specificerar mer
Isåfall har de väl medvetet gjort en parning som bryter mot djurskyddslagen? För visst var den aussie/bc? Då bör det inte ha varit ett dolt merleanlag på någon av föräldradjuren.Den vita aussien är dubbelmerle, det syns direkt… Att ta så mycket för en så sjuk hund, jag blir galen…
Pga allergi hos hunden är nog sant iofs.Scrollade runt lite på blocket och såg att priserna verkar ha totalrasat. Massa gulliga chihuahuavalpar för runt 10 000. Undrar hur det kommer gå för hen som säljer en vit aussiekorsning med medfödd dövhet för 16 000...
Sen tänker jag på alla 7 månaders bullys som säljs på grund av allergi. Kan inte låta bli att tänka att det är hunden som är allergisk när det är den rasen och de inte specificerar mer