Men vad i hela friden?! Folk är ju helt dumma i huvudet.Ah, jag har sett bild på pudel/varg, svarta ulltottar med häftiga ögon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad i hela friden?! Folk är ju helt dumma i huvudet.Ah, jag har sett bild på pudel/varg, svarta ulltottar med häftiga ögon.
Blir det en nättare rottis, eller en fläskigare pudel…?Enda fördelen som jag ser med att korsa Rottis med Pudel är en avkomma med längre nos och nättare kropp. Annars tycker jag Pudel vinner över Rottis på alla fronter. Hälsa, will to please, uthållighet, allert....
<snip>
Hälsa, will to please, uthållighet, allert....
Att Rottisen generellt har utvecklats till en tyngre ras med kortare näsa och bredare huvud är väl inte bara i Sverige?Har beskriver du bade mina och alla de rottisar jag har mot.
Jag träffat flera som är full nöjda med att strosa bort till stadens hundgård och leka en stund , har även en kompis med rottis som kämpar med motivationen i nwHar beskriver du bade mina och alla de rottisar jag har mot.
Att Rottisen generellt har utvecklats till en tyngre ras med kortare näsa och bredare huvud är väl inte bara i Sverige?
Merparten av de man stöter på lever som sällskapshundar och har aldrig gått ett spår eller satt tassen på brukshundsklubben mer än för en valpkurs och många verkar nöjd med det.
Både ED, HD och JLPP är tillräckligt mycket problem för att ha hälsoprogram.
Det är en superfin ras men den har som så många andra blivit offer för popularitet och trist avel. Blivit urvattnad sina egenskaper och uppdelad i "fläskweilers" och "sportråttor".
Givetvis finns det också bra Råttor som ser ut som de ska.
Inte dåligt att den redan kan köra bil.En väldigt talangfull Chinese Crested på 4 månader ligger ute på Blocket. Enligt annonsen är den van vid:
Middeld stora hundar (Boxer och Border collie)
Katt
Stor flock ( up til 10 hundar)
Köra bil
Tycker dock det känns lite ungt att ha tränat den så intensivt redan.
Vad är det för svampar de letar upp som behöver aktivt jagas??En till:
Tre hanhundsvalpar födda 20/5 moder Beagle/smålandsstövare/Lagotto fader Tyskjaktterrier. Vi jagar med båda föräldrarna men valparna passar till ett aktivt hem som har intresse av t.ex. Agility, leta svamp( vilket är jakt), nosework osv.
Undrar det med frågan är om det inte behövs någon mer ställande ras om man ska jaga svampVad är det för svampar de letar upp som behöver aktivt jagas??
Jag försöker utbilda min Bichon Frisé till att spåra kantareller. Jag ska genast börja kalla henne jakthundEn till:
Tre hanhundsvalpar födda 20/5 moder Beagle/smålandsstövare/Lagotto fader Tyskjaktterrier. Vi jagar med båda föräldrarna men valparna passar till ett aktivt hem som har intresse av t.ex. Agility, leta svamp( vilket är jakt), nosework osv.
Jag har ju två belgiska vallare, kan man lära dem att fösa ihop kantarellerna så det går snabbare att plocka?Jag försöker utbilda min Bichon Frisé till att spåra kantareller. Jag ska genast börja kalla henne jakthund
Tipsa dom att korsa in pointer också för den ultimata svampjakthundenUndrar det med frågan är om det inte behövs någon mer ställande ras om man ska jaga svamp
Ja det blir ju superbraTipsa dom att korsa in pointer också för den ultimata svampjakthunden
ZombiesvamparVad är det för svampar de letar upp som behöver aktivt jagas??