Det är dobberman och cau de bou i dem. Oh my...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej. Här är 2016 års vinnare. Blocket. Rubrik "sötaste valparna"
Har några kvar från min kull då jag inte klarade av å sälja alla vid 12v då jag blev för fäst vid dem. Nu är de så stora att de är redo för å flytta å leva sina liv oavsett om jag är redo eller ej.
Och någon har nog påpekat det där med rida 3 gånger om dagen, för en ny, identisk annons dök upp, med förändringen att hästen nu ska ridas 1-2 gånger om dagen.
Ja och alla kompisar ska prova rida och härja i stallet. Sen undrar man ju vad föräldrarna tycker. Är de med på det hela?´Det känns ju viktigt att påpeka.För två gånger om dagen är ju helt normalt...
Annonsen ger mig vibbar om en stackars häst som inte kommer att bli lämnad ifred utan hela tiden ha tjejen omkring sig som vill borsta, gulla och pyssla mellan ridpassen.
Vilka andra sätt finns det att använda gardiner på egentligen? Vill man veta?Säljes:
Gardiner
Ej använda, endast upphängda.
Borde kanske ha rubriken - "Jag som inte vill betala fullpris" - om man vill ha en renrasig hund kanske man får leta efter en omplacering om man inte vill betala vad det kostar.
Hej söker en golden retriver valp
Har bredkunskap om rasen hundvan aktiv psykisk fysisk
Har jobbatt på olika hunddagisar och älskar hundar sedan 7 års oldern
...
Då jag är sjukskriven och min hund dog för två månader sedan så söker jag en ny hund att förgylla livet med både för hunden och för mig jag kommer att spåra gå på agility o andra kurser med hunden samt så älskar jag och min kille promenader och båda är hundvana uppväxta med hundar priset som ja kan köpa för är 4000
Det finns fina promenad ställen samt att mina föräldrar har stor tomt som den kommer få springa leka när som finns de non som behöver ett hem som har en renrasig golden retriver vänligen pm tack
En gång såg jag en annons på en spegel som var oanvänd. Jag tolkar det som att inget och ingen har speglats i den.Säljes:
Gardiner
Ej använda, endast upphängda.
Roll me over in a clover and do it again.En gång såg jag en annons på en spegel som var oanvänd. Jag tolkar det som att inget och ingen har speglats i den.
Och det betyder vad?Roll me over in a clover and do it again.
Undrar om det är densamma jag sett, bara galoppslutor, och dyr högt utbildad häst...Alla dessa högt utbildade, fina hästar och så visar man på videon 4 minuter galoppsluta på diagonalen? Why?