Sök snälla ni på den amerikanska miniatyrhästen på hästnet, jag döör!
Alltså så söt!
Har ni sett oxen på Hästnet? Så jäkla söt!!! Sök om ni inte sett, era hjärtan kommer att smälta!
Vad ska jag söka på för att hitta den? Vill ju se!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sök snälla ni på den amerikanska miniatyrhästen på hästnet, jag döör!
Har ni sett oxen på Hästnet? Så jäkla söt!!! Sök om ni inte sett, era hjärtan kommer att smälta!
Jag hittar varken den eller oxen som @rtf skrev om...Sök snälla ni på den amerikanska miniatyrhästen på hästnet, jag döör!
Går att söka på bara 'amerikansk' du kan inte missa den fluffenJag hittar varken den eller oxen som @rtf skrev om...
Åhh...Går att söka på bara 'amerikansk' du kan inte missa den fluffen
okOxannonsen verkar vara borttagen.
Oxannonsen verkar vara borttagen.
Hittade en wintec chair i dag, undrar om man får sån där stolsits i den?
På FB
"Det är med stor sorg vi måste sälja lilla Nova som är en underbar glad och sprallig liten tjej på 11 veckor som vi bara hunnit haft i några få dagar anledningen till varför hon inte kan vara kvar hos oss är för att jag har en liten son som hon hemskt mycket vill leka med men leker lite för "hårt" och har nafsat några gånger och han har nu blivit rädd för henne och vill helt enkelt inte vara nära henne
NOVAs pappa är amstaff och mamman är amstaff/boxer "
@Milene @supersonic Bara sök på "oxe" så hittar ni
Den amerikanska ser ju verkligen ut som liten alpackakorsning eller något, haha
Näe jag får upp 4 annonser när jag söker på oxe, två ponnyer, en lusitano och ett swb-sto men ingen oxe.
Attans, jag läste den när jag skrev inlägget så då fanns den. Men ser nu att den är borta