Känns lite sådär va?
Känns bra att folk ifrågasatte så att de inte verkade få några pengar. Man känner ju bara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känns lite sådär va?
Oj! Tack för att du skrev det! Det var faktiskt jag som la ut annonsen. Orkar inte skriva allt, så har bara klippt och klistrat in. Så en del utav texten saknas. Är nu åtgärdat Det var hans morfar som vann -82 och -87"Hingst, född 1999, 146 cm
(beskrivning om hästen och dess meriter)
Vann även George Prince of Wales Cup år 1982 och 1987. "
Ehhh bara jag som inte riktigt får ihop det där?
*fniss* Det här har jag väntat på, att nån aktiv bukare ska hamna i den här tråden...Oj! Tack för att du skrev det! Det var faktiskt jag som la ut annonsen. Orkar inte skriva allt, så har bara klippt och klistrat in. Så en del utav texten saknas. Är nu åtgärdat Det var hans morfar som vann -82 och -87
Haha, ja jag har också väntat på det. Trodde dock aldrig att det skulle vara jag*fniss* Det här har jag väntat på, att nån aktiv bukare ska hamna i den här tråden...
DIN annons var väl inte heller den värsta, med lite fantasi kunde man ju räkna ut sambandet, men som spekulant uppskattar man väl en korrekt annons då man tänker att det ger en korrekt utförd affär.
Då är min oäkta blandrasNä oäkta blandras måste ju vara tjuvparning och äkta blandras är planerad gatublandning
Bör tilläggas. La ut det för 200 kr. Så skiter väl i om Gekås tar 200 kr. Kostar lika mycket till att åka ditLa upp ett ridtäcke häromdagen. Nytt i påsen. Jag gav 250 i butiken jag köpte det i.
Nån upplyste "De kostar 200kr på Ullared"
Mitt svar: "Då får man väl åka dit om man vill"
Måste folk alltid envisas skriva ut vad saker kostar i nypris i andra butiker. Är bara löjligt.
Jag har 10 gillare på ett träns. Men ingen jävel vill köpaJag förstår inte vitsen att gilla en annons, tänker då på annonser på fb. Vad tusan har man för nytta av att folk gillar annonsen men inte köper?
Men vad störandeJag har 10 gillare på ett träns. Men ingen jävel vill köpa
Men eller hur. Eller kommentera: åh vad fin synd att (infoga valfri anledning till varför man inte kan köpa)Jag förstår inte vitsen att gilla en annons, tänker då på annonser på fb. Vad tusan har man för nytta av att folk gillar annonsen men inte köper?
Hittade en annons med rubriken: Cirkus valack med pipleksaker.
Annonsen avslutas med:
Ring för mer info och bilder..har massvis me kort när han leker med pipleksaker etc.
Eller när man t.ex säljer ett träns för 2000kr och får detta mejlet...Men eller hur. Eller kommentera: åh vad fin synd att (infoga valfri anledning till varför man inte kan köpa)
För att då delas det vidare, man har vänner som skulle kunna vara intresserade, och man pallar inte hålla på och tagga Måste bara tillägga att jag tror inte att jag själv har gillat någon annons men kan iaf tänka mig en orsakJag förstår inte vitsen att gilla en annons, tänker då på annonser på fb. Vad tusan har man för nytta av att folk gillar annonsen men inte köper?