Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Söker en halv blodig stor val att ha roligt med i skogen"
Den tyckte jag var lite kul
Klart att man kan säga att man vill ha en medryttare som väger max 80 för att hästen inte är van vid mer vikt - allt handlar ju om individ - men att säga tvärsäkert och försöka tala för alla hästar - att det skulle vara något extra ordinärt med ett halvblod som bär mer än 80 kg, som att just den hästen var extra stark - njaaae.
Jag som väger 100 kg hymlar aldrig med min vikt. Sen kan folk titta på mig och kläcka ur sig "jaha, men vill du inte prova min häst då" och så är det typ en liten varmblodig unghäst utan styrka eller överlinje
Folk tror inte att jag väger 100 kg när de ser mig. De tror att jag väger 15-20 kg mindre, så de säger att jag borde rida den och den hästen oavsett vad liksom..
Däremot verkar det som att folk sätter ut annonser om att deras hästar är sååå viktbärande och jättestarka - och sen visar det sig att hästen tar max 80 kg. Men det är ju jätteviktbärande för ett halvblod och de kan inte för sitt liv förstå att folk över 80 kg ens kan fundera på att rida
kl
Såg just en annonsrubrik här: Mindre barnvänlig ponny sökes
Det blev lite fel i huvudet först ;D