Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då borde det väl rimligtvis vara så att hästen är inkörd? Men det verkar ju inte vara fallet i den annonsen. Eller så vet ägaren att det skulle bli en superbra körhäst även fast den inte är inkördVad är det som är roligt med det?
Det finns en körgren som heter dressyr.
Vad är det som är roligt med det?
Det finns en körgren som heter dressyr.
Borde de inte köpt en gräsklippare istället?
Vi har 3 st ston, 2, 3 och 4 år gamla. Vi köpte dem i juni 2013 för att ha dem till att beta av gräsmark. Det visade sig att vår hage var för liten och gräset hinner inte växa upp tillräckligt utan vi måste stödfodra. Vi har beslutat sälja alla 3 i ett paket, 8 000:- för samtliga. "Flickorna" är trevliga och pratsamma och kommer gärna fram och vill bli klappade
Var "bytesdjur" en freudian slip där (vargdebatten)Får kanske hade varit lämpligare bytesdjur
Men annars var det rätt gulligt faktiskt
Haha jäkla autocorrect på mobilen!Var "bytesdjur" en freudian slip där (vargdebatten)
Nu var det ju faktiskt sa att hasten inte var inkord och att saljaren menade engelsk dressyr.
.
Det framkom ju inte riktigt ur den kommentar jag besvarade. I den kommentaren flinades det åt att köra dressyr. Jag har inte läst hela annonsen, och hela annonsen citerades inte.
"Kräver en ryttare med skänkel."
Ja, alltså, inte för att vara sådan. Men jag vågar nästan påstå att en majoritet av alla ryttare har det :P
Såg en annons för en 11-årig varmblodshingst som inte ens är inriden?! Vad sjutton har människan haft hästen till i 11 år?!