Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sv: Annonser om hästar bortskänkes
Jag har svarat på ett antal sådana, mest travare och när jag letade sällskap till min shettis så småponnier. Bland shettisarna hittade jag inget intressant, tog i stället en mulåsna för 1000 kr.
Bland travarna så hittade jag en underbar travare som jag vänligt nog gav 500 kr för som en symbolisk summa, tyvärr så slutade den historian inte lyckligt. Hästen var sjuk, dock visste ägaren inget om det, hade stått/stod uppstallad på ett stuteri.
När jag letade häst, travare så svarade jag på många annonser som var bortskänkes, min tanke var att jag ville ha en hobbyhäst, ingen som jag skulle kräva mycket av, 0ch därmed så kunde jag lika gärna "rädda" en häst som riskerade att bli slaktad eller vandringspokal.
Sv: Annonser om hästar bortskänkes
Villka fina hästar folk har fått och helt gratis med. Jag vet inte om jag själv skulle svara på en bortskänkes annons. För mig känns det lite skämmigt. Missförstå mig rätt. Jag vet ju att en del ger bort hästar, men innerst inne i mig känns det som att: jaha, här kommer jag som bara vill ha gratis
Men jag vet ju att det inte är så, men känslan är en annan.
Sen undrar jag en sak, man ser nästan aldrig att kallblodstravare bortskänkes. Varför då ? snarare ligger dom rätt högt i pris på säljes. Vad beror det på tror ni ?
Du ska ha bilden på webben och länka till denPs. hade lagt in bild på min Grayrain om jag fattade hur. Haha!! (Ny och nollställd )
http://www.bukefalos.com/threads/faq-om-bilder-och-filmer-i-inlagg-anvandarbilder-etc.654197/Ps. hade lagt in bild på min Grayrain om jag fattade hur. Haha!! (Ny och nollställd )