annat teckensnitt på hemsida?

B

BeastieBabe

jag har en massa teckensnitt hemma som jag laddat hem (från gratissida) och jag skulle vilja använda ett av dom på min hemsida, hur gör jag för att andra användare ska se "mitt" teckensnitt? vart lägger jag det och länkar man till det? hittat internetfönstret automatiskt teckensnittsfilen i mappen och använder det eller?

Sv: annat teckensnitt på hemsida?

De måste också ha teckensnittet, så det är bäst att hålla sig till de gamla vanliga säkra kort-teckensnitten.

okai, drygt.. då blir det till att göra bildfiler med rubrikerna i.. det ser ju alla :p

Japp men gör det inte för stora bara, glöm inte alternativtexten och spara de i GIF om det inte är för mycket grafisk (mer en 256 färger)

hehe, näe.. håller mig till svartvit text, brukar väl bli 16 färger.. ;)
jag gör alla mina bilder i MS paint än så.. :D

haha ja då går det bra med MS Paint :D

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 956
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
812
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 269
Senast: malumbub
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 748
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18