Anmälningsblankett

Micaela

Trådstartare
Hej!
När man fyller i en anmälningsblankett till tävling så kryssar man ju i vilka klasser man ska starta. Och efter det står det en kolumn som heter "kronor" eller nåt liknande. Hur ska man skriva där?
Om anmälningsavgiften är 50 säger vi och start avgiften 0 kronor.
Hur skriver man då? =/..
Skriver man så som det står i propparna (50+0). eller? :confused:

Sv: Anmälningsblankett

Du skriver 50.

Startar du flera klasser slår du ihop det, tex två klasser som har (50+0) och (60+0) 50+0+60+0=110 - Skriver du alltså 110.

Sv: Anmälningsblankett

jag brukar aldrig fylla i ngt mer än vilken klass tex 2 och 3 där nere..+ att om jag ska ha uppstallning o så eller ej.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 096
Senast: Görel
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 170
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 477
Senast: Bee
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar