Anmälan till hopptävling

Anyo

Trådstartare
Jo ja är ny inom lokal hoppningen o nu undrar jag hur man ska fylla i en anmälningsblankett :P haha (stupid).. Om nån kanske kunde lägga in en exempelbild eller nått så vore ja super glad :D

Sv: Anmälan till hopptävling

Hej :)
Det finns nu ett nytt sätt att änmäla sig på. Tävlingsdatabasen som finns på ridsportförbundets hemsida. Men på vissa tävlingar så finns det en anmälningsblankett, då kommer den finas med i propisitonen. Förstår du? :)

Följdfråga; när man har loggat in i TDB och klickat på en tävling och klickat i "anmäl", är det klart där då? Jag har inte använt TDB förut och blir lite nojjig att anmälan inte har kommit fram. :crazy: Tacka vet jag pappersfunktionen!

Du kan ju se i TDB vilka tävlingar du är anmäld till.
Titta under Internetanmälan / Mina anmälningar

Senast ändrad:

Ja, men är det självklart att min anmälan har kommit fram till klubben? Teknikens under är ju inte alltid så underbar... :angel: Framförallt tävlingar som tar betalt på plats blir jag nojjig över, eftersom de inte får någon inbetalning från mig som styrker att jag är anmäld inom utsatt tid. Idag blir man ju bortlottad iband om man anmäler "för sent".

Ja, men är det självklart att min anmälan har kommit fram till klubben? Teknikens under är ju inte alltid så underbar... :angel: Framförallt tävlingar som tar betalt på plats blir jag nojjig över, eftersom de inte får någon inbetalning från mig som styrker att jag är anmäld inom utsatt tid. Idag blir man ju bortlottad iband om man anmäler "för sent".

Det har aldrig hänt mig iaf.

Jaa okej :P ja ringde o frågade den som va tävlings ansvarig för tävlingen ja skall på o hon sa att skicka bara ett mail med ditt licens nummer och hästens om den har :P så de löste sig ju på den delen :P

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 017
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
737
Senast: Oknytt
·
L
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 962
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 814
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023