Anmälan till fölvisning.

gylle

Trådstartare
Kopia av fölets registreringsansökan skall bifogas står det. Måste de alltså ha blivit idkollade och ritade redan innan anmälan (som går ut snart) ? Eller räcker det med en kopia där man fyllt i biten med namn och så alltså det man kan göra själv ?

Sv: Anmälan till fölvisning.

De behöver inte ha blivit kollade innan. På många ställen så går det till och med bra utan att bifoga kopia. Det är ju tyvärr en hel del som inte ens fått sina underlag ännu.

Skönt, blev lite svettig där när jag läste proppen. Flyinge var i alla fall kvicka så Wincents har legat här hemma ett bra tag.
Nu skall man bara bestämma sig var man skall visa.
Första och sista visningstället är hyffsat nära frågan är bara vilket man skall välja, har aldrig varit i det ena ridhuset (Blädde) som är lite närmre än det andra iom det så vet man ju inte hur det är där.
Det står bara två domare kan man då utgå från att det är samma domare på alla platserna samt även att det är dessa domarna som sköter bedömningen av stona för stambokföring.

Det står bara två domare kan man då utgå från att det är samma domare på alla platserna samt även att det är dessa domarna som sköter bedömningen av stona för stambokföring.
Om det inte finns mer än de två i proppen så bör det ju vara samma på alla platser. Det är samma domare som bedömmer även stoet.

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
886
Senast: Görel
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 534
Senast: ildiko
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 704
Hundträning Behöver lite tips på träning. Min dvärgpudel (snart 11 månader) är lite väl entusiastisk när hon hälsar på folk. Jag har lärt henne att...
Svar
7
· Visningar
825
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka