Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då får du se till att hålla dig borta från stallet tidiga morgonar/sena kvällar, så inte grannen ringer störningsjourenDå är det väl bara att vänta på att jag också blir anmäld...
...mina hästar gnäggar när jag kommer
Då får du se till att hålla dig borta från stallet tidiga morgonar/sena kvällar, så inte grannen ringer störningsjouren
skulle ni anmäla någon för att dom inte spola av benen på hästarna?
vi blev anmälda för att vi inte spolar av benen på hästarna. den enda vi har med karledsproblem e den som blir spolad pga av torra ballar.
vi hade 5st ute i hagarna det tog oss 7min att ta in dom tydligen, men då var allt klart det var bara att släppa in dom. I anmälningen var det också med att dom stackars hästarna hade gnäggat när vi kom o skulle ta in dom!
men ärligt talat så har det snart gått så långt så man blir väl det närsom helst...
Hon som har anmält har egen häst.
Tillgången på idioter är större än efterfrågan
Så sant!
Undrar vad den som tog emot anmälan tänkte, om den kunde hålla sig för skratt. "Du sa att det tog hur lång tid att ta in hästarna sa du?"
skulle ni anmäla någon för att dom inte spola av benen på hästarna?
Och jag har blivit anmäld för att jag hade mina hästar ute i mörker och utan täcken.
På vintern är det mörkt klockan 4 och mina hästar har päls, vad är problemet liksom ?
Folk är så fåniga att klockorna stannar.
Då är det väl bara att vänta på att jag också blir anmäld, spolar aldrig benen, mina hästar gnäggar när jag kommer och dessutom matchar inte utrustningen
Då får du se till att hålla dig borta från stallet tidiga morgonar/sena kvällar, så inte grannen ringer störningsjouren