Anmäla till utställning

Lazy Lady

Trådstartare
Nu behöver jag lite hjälp! Jag har bara anmält hundar till jaktprov de senaste 13åren men nu ska vi börja ställa ut och jag känner mej lite lätt förvirrad..
Jag fattar inte reglerna kring medlemskap. Räcker det att vi är med i rasklubben eller måste vi ha ett medlemskap i SKK eller är man automatiskt medlem i SKK när man är med i rasklubben?
Har läst på skk's sida men fattar ändå inte..

Beror på vilka utställningar du vill ställa på. Ska du ställa på rasklubbens behöver du vara medlem i den, ska du ställa på SKKs utställningar behöver du vara medlem i SKK.

Beror på vilka utställningar du vill ställa på. Ska du ställa på rasklubbens behöver du vara medlem i den, ska du ställa på SKKs utställningar behöver du vara medlem i SKK.
Det är en internationell utställning, SKK. (Jag har ställt ut mycket förut men inte anmält själv så därför har jag jäkligt dålig koll)
Men då ska vi alltså skaffa medlemskap i SKK. Min make står som ägare men jag ska ställa, behöver jag också ha ett medlemskap eller räcker det att han har?

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har ju en isländsk fårhund som är lite drygt ett år gammal. Tanken med honom var ju att ha honom som det han är - gårdshund...
Svar
10
· Visningar
1 157
Senast: yennork
·
Övr. Hund Jag har en 8-årig hanhund av liten sällskapsras som levt med mig sen han var valp. Jag vill inte gå in på detaljer, men kort sagt så har...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 829
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 418
Senast: dobbis
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 837

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka