Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
ja, har denne inte skött sitt jobb så går det ju alltid att påtala det för dennes överordnade/chef. så är det ju innom alla områden att sköter man inte sitt jobb på ett korrekt vis så blir man föremål för granskning och därefter bedömms det om ev. åtgärder.
Jag vet flera fall där en specifik DS kvinna fått förbud att vistas på vissa bönders marker pga hennes mkt extrema arbetsmetoder. Hörde även det senaste att hon numera endast sitter och vänder papper inne på kommunhuset.
Är man inte nöjd med någons arbete så kan man anmäla sådant.
Njae, inte riktigt. Länsvet. står över dem när det gäller bedömning- men är inte deras chef. Det är kommunen som anställer inspektörerna på delegation (iaf i Örebro).
Dessutom finns det en politisk nämnd (miljönämnd) som sitter som högsta instans lokalt- De får inte upp alla ärenden men det kan vara ide att ringa någon av nämndemännen och berätta läget. Skvallra lite på deras tjänstemän så att säga
Alltså- har du undringar om deras tillvägagångssätt så vänd dig först till kommunens miljökontor, miljönämnden eller JO.
Hästmänniskan Jag köpte en tre åring som kunde skritta och trava med ryttare. Galoppen har vi jobbat med från i år när han är 5 år. Jag tog inte hjälp...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.