Animal Polster-AKUT!

glitter

Trådstartare
Behöver få tag på snögg animal polster (den klistriga självhäftande)

Någon som vet vart??
Har sökt på nätet och mitt apotek men inte funnit. Kan apoteket ta hem om jag ber, eller är det rätt sort som finns på Swev*ts hemsida??

SNÄLLA HJÄLP!!!!:confused:

Sv: Animal Polster-AKUT!

Jag har hittat det på både apoteket och på Granngården. Den jag har är som tunnt skumgummi nästan och fäster i sig själv om man lindar det om någonting. Använder det på min hästs ben över ett litet sår.

Det är väl soft du pratar om?
Polster ska väl kunna sitta rakt på utan att behöva linda.
Soft hittar jag lite överallt...

ja, det stämmer kanske, men det är nog den enda sorten jag har stött på. Hoppas du hittar den!

Jag har köpt det direkt av distriktsveterinärerna, de har det på klinikerna.

Liknande trådar

Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 952
Senast: MML
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 937
Senast: Derivata
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 231
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka