Z
Zannaah
Sv: Ångrar mitt hästköp!
Det kan jag skriva under på. När jag fick hem min polla var hon dem första månaderna super trevlig och lugn. Sedan blev hon ett monster, och nu börja hon lugna ner sig. Jag tänkte inte ens tanken på att det var förra ägarens fel, utan att det var test och lite dålig ledarskap. (
). Men efter har krabbat i 1-2månader har hon blivit supersnäll igen
. Så kanske det funkar att ge tid? Men om du så gärna vill lämna tillbaka, kontakta ägaren, sedan advokat.
Det finns ingen garanti att hästen är hos dig som den är på hemmaplan. Det är nog rätt ovanligt att hästen kan flytta från ett ställe till ett annat utan att själv förändras en smula. En del är lugna den första tiden, men testar efter några månader. En del testar direkt, särskilt om de märker att de får utrymme till det.
Jag tror inte säljaren har lurat dig, jag är rätt övertygad om att det har med flytten att göra, alltså inget säljaren har ansvar för.
Det kan jag skriva under på. När jag fick hem min polla var hon dem första månaderna super trevlig och lugn. Sedan blev hon ett monster, och nu börja hon lugna ner sig. Jag tänkte inte ens tanken på att det var förra ägarens fel, utan att det var test och lite dålig ledarskap. (