Helly

Trådstartare
Är det någon som har en ångmopp, och är de bra?

Ska användas till laminatgolv som ofta blir kladdigt, behöver göras rent ordentligt ofta på grund av småbarn i huset. .
 
Min mamma har en hon är jätteförtjust i, jag lånade hem den för att prova men förstår inte riktigt storheten.
Jag är också rädd att jag står där med en ångmopp och undrar vad den gör som är bättre :D

Blir det inte renare med den än med en vanlig? Lättare att ta bort fläckar på kladdiga golv?
 
För egen del så var det smidigt att slippa använda kemikalier plus att man inte använde skurvatten. Golven torkade också fortare och det blev även desinfekterat av golvmopp.
Men sedan min gamla gick sönder så har jag inte lyckats hitta någon jag gillar lika bra. Vill att den ska vara lätt och smidig liksom.
 
För egen del så var det smidigt att slippa använda kemikalier plus att man inte använde skurvatten. Golven torkade också fortare och det blev även desinfekterat av golvmopp.
Men sedan min gamla gick sönder så har jag inte lyckats hitta någon jag gillar lika bra. Vill att den ska vara lätt och smidig liksom.
Vilken hade du?
 

Liknande trådar

Hemmet Någon som har en? Skulle vilja förenkla städningen i huset med en kombinerad ångmopp och dammsugare, som dammsuger och moppar i ett...
Svar
0
· Visningar
223
Senast: Ponylove
·
Hemmet Jag har en gräsplätt (3x5 meter ca) utanför huset som används som parkeringsplats. Gräsmattan är nu helt sönderkörd. Min första tanke...
2
Svar
21
· Visningar
829
Senast: Tantan
·
Hemmet Vi har blivit ofrivilliga hyresvärdar åt ett gäng råttor som huserar i väggarna. Vi hörde dem redan förra vintern, men då hade jag inte...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
2 680
Senast: vilde
·
Skola & Jobb Har en kollega som ofta har ont i huvudet och behöver gå undan och vila under arbetstid. Är lite fundersam på hur man ska hantera detta...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 505
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp