Ängelholm!

S

snurrgunga

Kan nån berätta mer om de gymnasiet (hästgymnasiet alltså), jag vet ingenting :confused:
Har läst på gamla trådar att de skulle vara bra...
Kollade på hemsidan om naturbruk, men de fanns inte med.
hade gott!!! :)

jag går själv inte där men min hovslagares dotter går där och tycker det är jätte bra :D
Annars finns ju Östra utanför Ängelholm med naturbruk :angel: :D

vilken av dem :D
Har ej ängelholms men jag kan kolla upp det. Östra hittar man genom klippans kommun :D

ojdå hehe :)
Jag menar förstås hästgymnasiet (de som ja menade först) :D
hade!!

Detta var vad jag hittade om det på internet Specialidrott
Själva hästdelen har ingenting med naturbruk att göra, utan du kombinerar ridandet med ett program på skolan som du själv väljer, tex samhälle, estet, handel osv... Man rider 2 gånger i veckan.

Om du menar ridgymnasiet på rönne så gick jag där i 7 månader i ettan sedan hoppade jag av. Utmobbad av eleverna och förre tränaren. Det var verkligen inte ett ridgymnasie där resultaten talade för sig själva. Var enda som hoppade 130 o 140 på storhäst dom andra i min klass red ponny. Nu har dom bytt tränare o den nya är jätte bra. (ridit för henne själv)
Dock bör man tänka sig för tycker jag innan man börjar på ett ridgymnasium. Man bör fundera på om man verkligen vill bli uppbunden på det sättet av en tränare. Men funkar det så är det skitskoj..
/Penny

Hellå :)
Jag vet nog inte riktigt vad jag menar...vet bara att det ska finnas ett hästgymnasium i Ängelholm som ska va bra... :D
Har dom nån hemsida till "ditt" ställe??
hade! :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 277
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 893
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 344
R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 216
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38