Angående pm

Shaggy

Trådstartare
Jag undrar om det går att stänga av funktionen som gör att rutan spara en kopia av det här meddelandet alltid är i kryssad. Det är ytterst sällan jag vill spara ett skickat meddelande så de få gångerna så kryssar jag hellre i den rutan. Nu händer det ibland att jag glömmer kryssa bort den så då måste jag rensa istället.

Nästa fråga är varför får man alltid upp citat när man svarar på pm? Det sker både om man trycker på "svara på detta" som när man trycker på "citatsvar".

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 925
Senast: Nahar
·
Träning Jag berättade för nån vecka sen om att jag nyss tagit mig tillbaka i vuxen ålder till ridskola och hur fantastiskt det känns men att jag...
Svar
2
· Visningar
1 410
Senast: Lager
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 802
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama