Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ursprungligen postat av coari
Det logiska eller i alla fall naturliga för alla hästar är att deras högsta flycktgångart är galopp.
Alla hästmänniskor ser det som logiskt.
Skulle en häst, verkligen fly på allvar, så blir det en vansinnes galopp, i ca 500 m innan den överhuvudtaget kollar vad faran var..
Skulle en häst, verkligen fly på allvar, så blir det en vansinnes galopp, i ca 500 m innan den överhuvudtaget kollar vad faran var..
...som får mig att tänka på en gammal goding vars namn var Mustard...som av nån anledning hamnade utanför sin hage, sprang upp till banan, sprang sina 2000 meter o h vände upp och joggade till stallet i lugn takt...
Det kan man kalla travavel det
...som får mig att tänka på en gammal goding vars namn var Mustard...som av nån anledning hamnade utanför sin hage, sprang upp till banan, sprang sina 2000 meter o h vände upp och joggade till stallet i lugn takt...
Det kan man kalla travavel det
Hihi, hästarna verkar ha varit "rädda för" Björn idag, han vann ju 3 lopp
Och publiksiffran var hög, 5 200! tyder på att folk verkar att gilla att titta på travet, det kan man ju förstå, fina välmusklade hästar som endast har en uppgift, att trava framåt på en ovalbana.
Kan egentligen inte finnas någon enklare uppgift för en häst.
nej , jag kommenterade bara att det stod flyr ALDRIG
Nehej
Det kanske beror på vad den flyr ifrån...för mina kan allt ladda i väg i fullt trav om dom ser t ex en älg eller nåt
aha, skena menar du.......
Hmm, ja enl vissa här så skentravar ju våra hästar på banan då dom är så rädda o nervösa...så allt är ju relativt