Angående galleriet!

M

Matiz

Hade det inte varit lättare om varje användare hade ett eget album åtkomligt under kontrollpanelen istället?
Mer användarvänligt så att säga...

Sv: Angående galleriet!

Jag kommer lägga in en länk där i samband med att jag uppdaterar till senaste version av forumet, tack, och påminn mig gärna om jag skulle glömma.

Tack! Ska jag göra om jag kommer ihåg det :D

nu påminner jag istället.. :D

kom på samma sak idag, men mindes att jag sett den här tråden innan. så, finns det en länk nu, för jag hittar ingen? vore himla praktiskt om man under varje användare hade länk till galleriet, känns som om det skulle bli mer integrerat då!

Liknande trådar

R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Fordon Jag bor i Valdres. Allt här lutar, mer eller mindre brant. Dessutom är det is och snö oktober-april. Förra bilen (Caddy) hade en knapp...
Svar
18
· Visningar
1 926
Senast: Jeffery
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 960
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 487
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar