Ang Krafft-Grund, Kostnad

P

proxygirl

Hejsan svejsan...
Är det ngn här som bara kan svara lite fort ang hur mkt de olika krafftsortimenten kostar. Jag tänkte just ang Krafft-Grund,Krafft-Groov och de olika mineralerna.. Vore jättetacksam för svar. Jag har inte kunnat ringa till dom och frågat dom än ang kostnader :banana::banana:

Mvh proxy :bow:

Sv: Ang Krafft-Grund, Kostnad

Krafft Grund kostar ca 130kr, Grooven ca 160-170kr groov 125 något mer. Mineraler finns det flera olika sorter av o kostar från 180 kr o uppåt beroende på vilken sort o hur stor förpackning.

Sv: Ang Krafft-Grund, Kostnad

Nu var det länge sen jag köpte frund men jag har för mig att den bara kostar 95 kr.. Groov och groov 125 kostar ganska mycket mer..

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 606
Senast: Irival
·
Hästvård Jag hoppas att nån av er känner igen det här och kan ge oss nånting att gå på. Vi har en fyraårig varmblodstravarvalack. Han tränar...
Svar
15
· Visningar
2 635
Senast: lady_vip
·
M
  • Låst
Ekonomi & Juridik Hejsan. För tre månader sen skrev jag på ett fodervärds avtal där ja skulle få ha hand om ett varmblod som för det första är...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 450
Senast: Marie_Ozzy
·
Foder & Strö En spinnoff på denna tråd: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=918341 Pratade med tjejen som äger hästen i helgen. Gav mina...
Svar
7
· Visningar
908

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka