Ang hästreggning

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Midnight_Rose

Borde man inte kunna ta reda på när hästen blev inreggad? I mitt fall i ASVH?

Forskar som sagt om min häst, men tyvärr finns det ynkryggar till tidigare ägare som inte vågar träda fram, men är dem i hälarna tack vara info ;)

Sv: Ang hästreggning

Vad vill du säga med inlägget ?

Mia

Om man kan få reg datum så jag vet om hon blev reggad nyligen eller tidigt i sitt liv, då får jag även fram vem som har skickat in isåfall...;)

Sv: Ang hästreggning

Och ? Vad spelar det för roll ?!?! Och vad har gamla ägare med detta att göra ?
Du måste väll veta vem du köpt hästen av och varför är de gamla ägarna ynkryggar som inte träder fram som gamla ägare ?!??

Fattar inte vad DU är ute efter med ditt inlägg !

Mia

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 037
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 402
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
620
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
671
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama